Ett nytt år nalkas...

Hey Bitches!


Eller Gott Nytt År får man kanske säga. Detta året tycker jag personligen har gått både snabbt å trögt. Det har funnits många goda stunder, men tyvärr desto mer tråkiga.  Det har för många människor varit depressionens år och det är ju inte så kul, men alla måste nu ta sig i kragen och göra 2009 till det bästa året hittills! 


Jag brukar inte ha några nyårslöften, (eller så har jag dem och glömmer bort vad det är för nåt), men något som jag måste försöka sluta med är att bita på naglarna..XD Jag kan låta dem vara jättelänge, men om jag sedan börjar se på film eller nåt, så händer det att jag biter på dem. Skäms på mig där! XD Något annat som jag tänker på är att inte äta Godis, en klassiker, och att jag måste gå ner i vikt! Jag har gått ner ungefär 13 kilo sen i somras, vilket jag är stolt över, men jag måste gå ner minst 6 till innan jag blir nöjd! Så det är inte så mycket kvar!!

Jag ser fram emot många saker 2009, t.ex. MIN FÖDELSEDAG!  är om ca 11 DAR!!   Jag längtar enormt mycket efter att får mer frihet och att få gå på krogen!! En stor minus är att jag kommer få gå å köpa cigg å morsan varje dag... Men det är det nästan värt när man är 18. Man får också ett mycket större ansvar än innan, ( som om jag inte hade det förut..=P) och jag tror att jag kommer att mogna till lite mer än förra året. Jag känner redan att jag kommer att förändras på nåt sätt, men jag vet inte hur.

Men om jag inte skriver nåt imorgon, så vill jag önska alla en riktigt god kväll imorgon och ett härligt 2009!


XOXO BIATCHES!!!!
                                   /TheShaker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0