Mergime...

Hey bitches! 

Förlåt Mergime att du blev ledsen och upprörd över det jag skrev på bloggen. Trodde ärligt talat att du skulle tycka det var kul. I´m sorry, Ajvar!



Men vidare till viktigare saker, såsom MOI...

Som många kanske vet, så har jag ju inte varit så värst aktiv på bloggen, men det ska det bli ändring på! Det är mycket som har hänt, mig, men det är också mycket som kommer hända mig, och det bästa, inte bara för mig, är att se framåt. Det jag kan säga är att jag kommer ha en tävling på bloggen, jag har tänkt ut lite nya saker att göra här och snart kanske det blir en minirenovering på bloggen...:D Och nästan exakt (mer eller mindre) om en månad så blir jag 18!!!! Och då kan ni räkna med utvärderingar av olika ställen!!

nu ska jag träna på min dans som jag kanske får uppträda med på skolavslutningen... jag kan ju avslöja att jag kommer att visa lite hud...;)


XOXO
            /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0