All over again...

Hey bitches!


Idag är jag inte alls nöjd med mig själv! Jag har sovit bort nästan hela dagen och jag blir faktiskt väldigt deppig för den sakens skull. För mig känns det som att jag missar något viktigt och jag blir mer lat på något sätt. Tack vare detta så får jag skuldkänslor!

Min skoldag har varit mycket bättre faktiskt! Vi började med historia där vi just nu håller på med olika ideologier och den mest intressanta är faktiskt nationalismen, för att man kan diskutera det länge och alla har ju sin egna uppfattning utav den. Efter det så var det dags för idrott och fotboll, vilket var väldigt kul! Det var nog bara för att vi vann. De flesta var ju inte engagerade, och då är det ju inte svårt att göra mål precis...XD Efter det så hade vi lunch och sen engelska!!

                                   ICH <3 ENGLISH!!

Det har kommit några utbytesstudenter eller nåt till oss från Frankrike eller nåt och de ska vara med oss på engelskan, och man undrar ju vad det är för några...^^ Sist och inte minst är det dags för dagens höjdpunkt, dansen!! Idag fick vi veta att vi ska göra egna koreografier i grupp och det kommer bli hur kul som helst säkert!! och snart kommer det ett prov med, och det är jag väldigt nervös över, för att man ska kunna alla steg och sånt vid sitt namn. Jag bara gör dem typ och jag kan kanske två? XD. Men det ordnar sig, it always does...


Jag lägger upp två chockerade bilder idag! ena bilden är på mia och jag kunde knappt stå still när jag tog kort på henne, så hon gjorde det själv! Så gullig hon är! ^^ Den andra är Karolinas väska, som verkligen behöver städas, man vet inte vad som finns i den väskan! jag hittade brödsmulor i hennes plånbok! En riktig hälsofara den där saken...

 




XOXO
         
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: Martina

haha, du vet om att det var svenska personer va? jag tror bara de hade bytt lärare, för de såg svenska ut och förstod ju på svenska vad hon sa xD

2008-10-07 @ 15:19:50
URL: http://widlermartina.blogg.se/
Postat av: rebecca

Men lilla älskling, de två tjejerna som är med i våran engelska grupp på måndagar är från Sverige=) Jag gick i deras franska innan, de är svenskar i allra högsta grad!

2008-10-15 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0