En mörk dag i bloggvärlden...RIP BB + Goda nyheter!

Hey bitches!


Något riktigt hemskt har hänt idag! Bloggarnas bloggare, Blondin Bella, har slutat blogga! Den populäraste bloggaren med ungefär 200.000 läsare/vecka ska ta en paus för att ta det lungt och leva ett "normalt" liv. Jag kan ju vara ärlig och säga att jag inte läser hennes blogg så ofta, men jag tycker att Isabella är bloggarnas urmor på något sätt. Bloggvärlden kommer inte vara sig lik. Men den som får axla den tunga rollen kommer förmodligen vara Kenza, som bloggar här på blogg.se! Jag önskar Isabella trevlig vila och kom snart tillbaks! 


På andra nyheter, SÅ HAR DET HÄNT! Jag har startat en förening med Kicki och Stephanie från Creamycupcakes i skolan som handlar om MODE!  Den ska heta F.U. ( Fashion United) vi ska vara den mest fierce förening på bäckäng någonsin! Jag hoppas att det går bra för oss och att vi får många medlemmar!


                  



XOXO
       
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0