Feel the BURN!

Hey bitches!


Hur mår ni då? Jag är helt utmattat efter ett danspass och nu sitter jag här, ska se på Heroes å Desperate Housewives om en stund. Något väldigt konstigt hände mig på dansen. Precis när vi höll på att värma upp så började mitt ansikte att svida skitmycket! Det kändes som om huden brändes typ. Jag fick skitont å jag ska på toa och tvättade mig i ansiktet å då gick det bort... Fattar inte alls vad det var för nåt, men det gjorde skitont i alla fall.

Om någon har någon förklaring till detta får ni gärna kommentera!


Veckans länk!


Denna länken hittade jag faktiskt via Nanok på Metro, då jag läste om en skitcool sak.
detta är en lista på de tio saker som man har svårast att släppa blicken från. Jag tyckte inte att det var så speciellt förutom maskinen som åker runt i en cirkel och skjuter upp en kula och tar emot den på ett annat ställe.
kommentera vilka du fastnade för!

http://gizmodo.com/5065792/10-hypnotic-gadgets-you-just-cant-stop-looking-at



XOXO
        
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: mia

du har la börjat med en ny kräm. Det är la det!

2008-10-22 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0