Freescht!

Hey bitches!


Idag har varit en allmänt lugn dag, då jag inte gjort annat än att städa mitt rum, spela på datorn, pluggat och vart en sväng i stan. Och nu på kvällen känner man inte sig redo för en kommande vecka och då har jag det perfekta lösningen! Ta ett jacuzzibad med tända ljus och ansiktsmask! Och då har jag testat "Multivitamin Power Recover Masque" från Dermalogica. Det är nog en av de bästa ansiktsmaskerna jag testat, men den är väldigt dyr, så den som har råd med lyx i vardagen kan köpa denna produkt. Resultatet är faktiskt förvånande! Hyn känner sig riktigt fräsch och ny och det håller i några dar framöver! masken innehåller vitaminerna A, C, E och pro-vitamin B5, Lakritsrot och havreextrakt, som skyddar huden och reparerar en stressad och föråldrar hud!


"Multivitamin Power Recovery Masque" är lämpligast för personer med känslig, solskadad och torr hud!      

 
                                   


Nu blir det lyx för mig!


XOXO
       
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0