I have a passion for fashion, So1Ep1

Hey bitches!


Idag är det ju dags för mig att skriva om mode, och då skriver jag om det som jag tycker är hetast just nu!


Det viktigaste att tänka på när man köper kläder och lyssnar/läser vad "modemänniskorna" skriver/säger så måste man tänka på att man ska inte följa en stil maniskt, utan man ska plocka lite från varje stil här och där för att få sin egna, ultimata stil. Man ska också tänka att kläderna man har på sig ska vara bekväma och man ska vilja ha dem på sig, för att det syns om du känner dig lite obekväm i ett plagg, eller i de där underbara skorna som bara fanns i en storlek mindre och du vara bara tvungen att köpa dem. Det syns. När man har på sig kläder man verkligen trivs i syns det i sättet du går på och sätter du agerar på, man har mer självförtroende helt enkelt.

Men nu vidare till det jag egentligen ska skriva om.


Veckans plagg för tjejer är halsduken/sjalen! Jag älskar att se tjejer på stan som går runt med färglada halsdukar/sjalar. de lyser upp höstmörkret på ett snyggt sätt! Jag tycker att det är snyggt att ha någon mörk färg på jackan för att färgerna på halsduken/sjalen ska sticka ut mer. Men även en tjock stickad, gärna enfärgad, halsduk är snyggt. Det ser mer mysigt ut.
             
Scarf, H&M, 98 :-                   Scarf, Lindex, 149 :-                                     



För killar är nyckelplagget något helt annat! För killar är det den stickade tröjan som är viktigast! Den är både skön och man fryser inte i den. Tyvärr har jag dålig kroppstyp och jag kan därför inte bära upp en stickad tröja så bra, men när jag ser andra person i skolan och på stan, så blir jag väldigt avundsjuk!

Stickad cardigan, H&M 398 :-                           
Stickad cardigan, Resteröds/ Byconcept.se 899 :-



Det var allt för nu, Nästa veckas modeinlägg kommer handla om.....Ja, det får ni se då ^^



XOXO
         /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0