Kvinnorna i mitt liv: del tre

Hey Bitches!


Hur är det med alla idag? Jag är just fine right now! Jag är ledsen att jag inte la upp det igår, men nu kommer del tre av min spännande serie!

Dagens person är en riktigt nära vän till mig, som är snäll och ställer upp för en. Hon kan vara lite jobbig ibland, men vem är inte det?^^ Den som jag snackar om är IDA(HO)

Idalicious
är en glad och trevlig person och vi har alltid kul med varandra! Hon är en sån person som man kan snacka med, vilket är väldigt svårt att hitta. Något som är både positivt och negativt med Ida är att hon kör cross och att hon är motorintresserad! När vi snackar om moppar å bilar å sånt, så känns det som om jag har iq 0, badboll, men det är jag när det handlar om bilar...XD Hon är också en fartdåre och jag är värsta Mr. Safety och tycker inte så mycke om när man åker fort på moppar, Jag får nästan panik!!  Ida är också singel för er killar som är intresserade!! ;)

Låten som jag lägger upp nu är min och Idas låt, som är.......

I'm Miss American Dream since I was 17
Don't matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...

I'm Miss bad media karma
Another day another drama                    
Guess I can't see the harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I'm still an exceptional earner
And you want a piece of me

I'm Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Oh my God that Britney's Shameless
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I'm Mrs. she's too big now she's too thin
(You want a piece of me)

Miss britney's in da house! :D


She´s my japanese sistah! ^^


STAY TUNED FOR NEXT WEEK!


XOXO
        
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: Martina

Ida är lätt den bästaste :D så glad över att fått lära känna henne <33

2008-10-09 @ 17:54:18
URL: http://widlermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0