Nipslips x999999999

Hey bitches!

Idag har varit den mest pinsamma dagen på väldigt länge! Vi hade redovisning i svenska, där vi hade om Shakespeare och vi skulle spela upp från vår pjäs, som var en midsommarnattsdröm. Jag hade fixat värsta snygga klädsen, men vi var sista grupp att visa upp, så min utstrysel förstördes och jag bjöd på en en massa nipslips, klart bland de mest pinsamma som hänt mig någonsin!!!

Snart ska jag till dansen och när jag kommer hem, så kommer jag skriva om lite annat som händer mig just nu och veckans modeblogg¨

Jag vill nu lägga upp några bilder som min kompis Oscar gjort! De är såå snygga!! Min favorit är nog andra bilden!









XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0