Spurten mot helgen!

Hey bitches!


Jag förstår inte vad dagens ungdomar håller på med egentligen! För en timma sedan typ, så var jag på busstorget och väntade på bussen, jag hade precis slutat dansen, som för övrigt gick ganska bra faktiskt. Jag går förbi en bänk och där ser jag en tjej som dricker öl! Hon kan inte ha varit så mycket äldre än mig, (men det vet man aldrig...^^) och satt där och drack. Jag fattar inte vad som är fel med dessa personer! För det första är de för unga, jag ska i alla fall vänta tills jag är 18 tills jag rör sånt igen. För det andra så är det faktiskt en torsdag! Vem fan dricker när man ska upp till skolan/jobbet dagen efter? Tänk om man super skitmycket som många gör och dagen efter får man värsta bakfyllan, då förstörs ju hela dagen. Man orkar säkert inte gå till jobbet, så man sjukanmäler sig. Riktigt dåligt tycker jag.


Men nu skiter vi i skitungarna och kommer till dagen tema! MODE!

Idag ska det handla om skor och såklart är det  många som har egna uppfattningar om vad som är snyggt, men jag ska i alla fall visa de som jag tycker om!

På tjejfronten tycker jag väldigt mycket om stövlarna som är vikta där uppe och går ungefär till knät. De är för mig riktigt rätt nu i höst och får gärna vara i svart! men brunt går också bra!

 Stövlar, Din Sko 499 :-

Något som jag också tycker om är skor med detaljer, snörnig, rosetter, flätat, ja vad som helst, bara det är rätt för dig. Men det går också bra att skon är simpel, då blir den mer stilren. 

Du ska bara köpa skor som din personlighet vågar bära!!




Stövlett, Scorett 799 :-     Pumps, Din Sko 349 :-


Ett stort NO NO  för tjejer är skor som är i lack! Det ser mer horigt ut än snyggt. Be careful!!



 

Båda paren är från Din Sko!



För killar tycker jag personligen att det är Converse All Star Chuck Taylor som är bäst! jag älskar sånna skor! jag har själv ett par rutiga som är heliga för mig! Det viktiga med dessa skor är att ha skor som verkligen matchar dig och din personlighet! Man ska kunna bära upp skorna med självförtroende!! Jag tycker personligen att dessa skor passar både tjejer och killar! Både höga och låga är snygga. 



Vet inte vad dessa kostar, men ville bara visa skorna i alla dess olika mönster, vilket jag tycker är skitcoolt att det finns så många olika! Jag tror att skorna kostar från 500- 600 kronor ungefär. 

Det behöver inte bara vara just Converse, utan andra märken gör också snygga skor som är höga i sidorna.

                         

Sko, Lacoste, Eurosko Kommer inte ihåg priset riktigt, men jag tror det det var runt 800 :- 

Skor gjorda i läder är inte alltid snygga på killar, så var försiktiga när ni köper skor!


Ett stort NO NO för killar är kängan av modellen nedan! De är så äckligt stora och tjocka och det är svårt för en normal människa att gå snyggt i sådana skor!



Första skon är från Din Sko och andra är från Skopunkten.


Kommentarer
Postat av: mia

Men Antonio! När man är 18 är just torsdagen en av de bättre dagarna att gå ut på krogen på, tjejen ifråga som drack öl var nog 18.

Torsdagsutgångar is lajk theeeee BEEEZT! =D

2008-10-10 @ 07:10:39
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0