XOXO/ Gossipboy...

Hey bicthes!


Denna vecka har gått väldigt fort i mina ögon och speciellt helgen. Det känns som om jag har slösat bort hela helgen, vilket jag faktiskt gjort..XD Jag tillbringade helgen framför datorn där jag Räddade världen med Facebook och gjorde min mamma smalare med photoshop. (Jag har planer på att bli värsta redigerarN..^^) 


Men nog om mig, nu till det som står på min agenda! Jag har tyvärr "inte haft tid" att testa något, så jag är ledsen, men jag lovar att göra det till nästa vecka, Så nu får det bli skvaller istället!



En av Hollywoods yngsta stjärnor, Miley Cyrus sägs ha blivit avskedad av Disney, där hon har en huvudroll i deras serie "Hannah Montana. Hon har tydligen betett sig som en skitunge på jobbet och har haft divafasoner. Många tror att hon vill hoppa av serien för att fortsätta sin karriär, men vad som händer får framtiden förutspå...


Miley Cyrus som Hannah Montana



I "lokala" nyheter så har det börjat ett nytt program på TV4, "Stjärnor på is". Svenska kändisar får tävla på isen och med hjälp av svenska folket så ska man välja ut sveriges bästa skridskoåkare. Med alla som skadar sig, så förstår jag att detta är underhållning på min nivå! Jag älskar att skratta när andra skadar sig!  Min favorit just nu är Markus Fagervall som vann idol för nåt år sen. Något som upprörde alla kvinnliga deltagare efter första programmet var att de fick så lite poäng jämför med killarna. Till och med programledarna Karolina Gynning och Carina Berg tyckte att det var orättvist, - "Det är för jävligt. Jag tycker absolut inte att tjejerna var sämre än killarna i kväll", säger Gynning



XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0