YAY! Ruin my life!

Hey bitches!


Jag har precis färgat håret! Vilket blev en totally katastrof!! jag färgade det tre gånger om till och med för att det blev så dåligt. Jag vill inte gå till skolan och jag har inte lust att göra något annat heller, inte ens äta, å jag är skithungrig...=(

Så modebloggen får vi ta nån annan dag, för att jag är för frusterad för att kunna göra något...

Men jag ville berätta om en rolig grej! Jag anmälde mig för att sitta i webbredaktionen på DHW08! Jag hoppas att jag kommer med och att ni får läsa om olika saker som händer på DH! Håll tummarna plz..^^

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad har du för färg nu då? :P

2008-10-26 @ 13:23:47
URL: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0