Dagens hjälte! ^^

Hey bitches!

Denna morgon startade väldigt hett! XD... En dator i datasalen small till och det började komma en massa rök. Det första reaktionen alla omkring får är att ta bilder på röken. Det första jag gjorde var att dra ur kablarna under (Mr säkerhet! ^^)  När jag såg sedan att det började brinna i datorn så sprang jag efter brandsläckaren och fick hjälp med att ta bort säkerhetspinnen eller vad det var för nåt. Sedan satte jag igång!!! Fyfan va kul det var!!!! Sikket tryck det kom med från brandsläckaren med, det var så jävla coolt!! Men allt skedde faktiskt i panik, jag var skitskraj, men jag tyckte i alla fall att jag handlade rätt, annars skulle kanske skolan vara aska vi detta laget, vem vet? Det som var riktigt dåligt var hur lärarna hanterade hela situationen. Det var bara en lärare som kom och hon sa att vi skulle utrymma klassrummet. Tänk om jag inte hade släckt elden då och datorn fortsatte att brinna? Det hade ju lätt spridit sig runt. Jag tycker att lärarna ska förbereda sig bättre på sådana här situationer faktiskt. för sättet de handlade på var fel faktiskt!

Det som var lite intressant med det hela var att man började använda salarna typ 20 min efteråt. Om det hade varit jag, så skulle jag försökt att leta efter orsaken och kolla alla andra datorer så att samma sak inte händer dem. 

Dagen i övrigt var sedan ganska ointressant, men det är en händelse som man alltid kommer komma ihåg!

XOXO 
        /TheShaker



      The fire!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Ojdå! Vilken händelserik dag du;)

2008-09-23 @ 23:52:17
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/
Postat av: Martina

Det var riktigt coolt ! äntligen lite action i skolan :D

2008-09-24 @ 19:24:37
URL: http://widlermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0