HELP MEE!!

Hej igen!

Jag kom på att jag ville ha lite hjälp av er som läser bloggen!

Det jag vill ha hjälp med är om vad jag ska skriva om. Jag har börjat lite smått att skriva om min vardag och så, lite recensioner av saker. Jag ska förmodligen också skriva lite om mode, testa olika saker och lägga upp veckans bästa hemsidor eller liknande med..;)

Vad tycker ni om jag gör något som ni föreslår? Det får inte vara för svårt, omöjligt eller olagligt (beror på vad det är..^^) och så skriver jag och tar video/bildbevis och lägger upp på sidan.  

Men jag vill att NI ska antingen skicka till [email protected] eller helt enkelt skriva i kommentarerna nedan om vad ni vill att jag ska täcka/ skriva om!

XOXO
          /
TheShaker

P.S. Grattis Siri på födelsedagen och namnsdagen!! "Once you go black, you never go back!" xD D.S.


Kommentarer
Postat av: siri

tack gullet :D och tack för presenten <33

2008-09-15 @ 23:09:58
Postat av: Mia BFF

Heeej Antonio my BFF!

Jag har ett förslag på vad du kan skriva!

Ja, det är ett ganska så självklart val faktiskt... du kan skriva om MIG!



Varför inte viga ett helt inlägg om mig och min förträfflighet?

ha ha:)

2008-09-15 @ 23:10:05
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/
Postat av: Amanda : )

Hej TONIPONI!

Kolla min blogg

2008-09-15 @ 23:11:01
URL: http://peltopera.blogg.se/
Postat av: Amanda : )

SLUTA NU TONIPÅNIHEST!

2008-09-15 @ 23:18:50
URL: http://peltopera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0