Ich bin orange? + Struktur!

Hey bitches!


Igår glömde jag berätta något för er. Jag har färgat håret! XD.....Det är faktiskt ganska snyggt, men jag vill egentligen ha håret lite blondare. Jag blonderade mig med andra ord. Men nu har nyansen blivit brun/orange tycker jag, och det ser ganska snyggt ut....I rätt ljus. Jag vet inte varför, men jag känner mig lite som Perez Hilton, Hollywoods största skvallerkärring. Om ni inte vet vem det är, kolla in sidan här!

Idag har jag varit duktig, jag har faktiskt strukturerat lite så att ni vet vad som kommer varje dag!

Måndag:
Jag har ingen aning vad jag ska skriva om här! Så jag vill att ni ska hjälpa mig! Kan vara vad som helst!

Tisdag: Kvinnorna i mitt liv. Jag skriver om några som står nära mig. Kommer skriva den tills jag hittar på något nytt.

Onsdag: Länkar! Jag lägger upp en sida jag tycker mycket om. Kan handla om vad som helst!

Torsdag: Fashion! Jag skriver om vad jag tycker och inte tycker om.

Fredag: Videos!! Lägger upp videos på mig och annat folk som är inspirerande inom dans

Lördag:  Filmrecensioner. Lovar att se på alla sorters filmer. Ni får gärna tipsa om någon film ni tycker att jag ska se. (Nu på lördag kommer jag skriva om "Hellboy 2")

Söndag: Jag testar lite allt möjligt, kan vara allt från klippning till smink. Jag ska nog också skriva om skvaller från veckan som gått, både i skolan och ute i kändisvärlden!


Varje dag skriver jag såklart om hur min dag har varit och om det skulle komma upp något som påverkar  mig, så skriver jag såklart om det.

Men vidare om min dag, jag var i stan med Ida och Matilda och vi hade det trevligt! Sedan gick vi på bio, då Birta kom med. ( Tack så jättemycket Matilda!). Då vi såg "Hellboy 2" som jag ska recensera på lördag, för att jag orkar inte nu..^^

Det är dags för mig att lära mig lite dansstNy kommentar till "In my world,everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies"eg nu, men jag vill bara passa på att säga att Siri vann min lilla tävling, då jag frågade var citatet kommer ifrån! "In my world, everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies" Sa Katie i filmen "Horton". Stort grattis till priset som jag kommer ge dig så fort som möjligt!!

Laters Bitches!


XOXO
         
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0