Jälva skit dag då!!

Hey bitches!


Denna dag har nog varit den värsta på riktigt länge!!! Det hela började med att Bussen åkte helt fel och det förlorade man tid på, och tack vare det, så missade vi bussen upp till skolan, så vi fick vänta på nästa buss. Sedan fick vi gå värsta omvägen in i skolan för att de asfalterade där. (Bajs på er lärare och elever som försökte fuska!) Sedan efter dansen som självklart var rolig, kunde jag inte fixa mitt hår för att jag glömt sakerna hemma, och då blev man ju argare. Dagen fortsatte sedan väldigt negativt och stenen sjönk när vi inte kunde se på en midsommarnattsdröm i skolan. gruppen behövde se på den och det kändes som om man slösade bort hela lektionen på ingenting...

Men jag börjar bli gladare på grund av detta sköna väder och utav att jag har dans om nån timma..:) Vilket jag ser fram emot!!! <33


XOXO
         
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0