Kvinnorna i mitt liv: Del 1.

Jag tyckte att det skulle vare en rolig grej om jag skulle skriva en slags miniserie där jag berättar om några nyckelpersoner i mitt liv.  


Eftersom detta är premiären så måste jag såklart berätta om "my boo"!

I need you boo,
I gotta see you boo
And there's hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight
I need you boo, (oh)
I gotta see you boo, (hey)
And there's hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight

Hey! Little mama,
Ooh, you're a stunner
Hot little figure,
Yes, you're a winner
And I'm so glad to be yours,
You're a class all your own
And...
Oh, little cutie
When you talk to me
I swear the whole world stops
you´re my sweetheart
I'm so glad that you are mine
You are one of a kind and...
  Jag behöver inte säga mer...


Ni som fortfarande inte vet vem jag snackar om, så är det Asrin!!
She's like my BFFL (Best Friend For Life) Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Hon är snäll, söt, Skitrolig!! Cool och allt annat också!  Vi har så mycket gemensamt t.ex. att vi har samma musiksmak,(Chris Brown) vi båda älskar att shoppa och vi båda är allmänt flummiga. (Fast jag är nog dock lite värre än henne..XD). Vi har alltid kul ihop och Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!!

                                       We are sooo FIERCE!!



XOXO
         
/TheShaker




Kommentarer
Postat av: Amanda : )

FINT TÅNIPÅNI!

2008-09-16 @ 22:12:29
URL: http://peltopera.blogg.se/
Postat av: Karro tha monkiii

Goo asrin! :D

2008-09-17 @ 21:19:34
Postat av: Mia

Asrin är ju så sjuuuukt söt! :)

2008-09-17 @ 22:54:36
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0