Kvinnorna i mitt liv: del 2

Hey Bitches!


Idag ska vi prata om en person som nyligen tillkommit! Nämligen Mia! (eller Maria egentligen..^^)

Hon är en cool, udda, lite bossig och rolig person jag hoppas kunna få många roliga ögonblick med. Hon och Elisabeth, ( Another time), är nya i vår klass och jag hoppas att de trivs bra! Mia är BB på bäckäng, (bäste bäckängit tror jag att det betydde) och hon har hittills gjort ett bra jobb i mina ögon!


Hon är väldigt busig må tro, men kanske lite för mycket, för att hon tenderar att skippa nån lektion, vilket jag faktiskt blir ledsen för, för att alla måste vara där för att cirkeln ska bli hel, en enhet. (Alla weirdos som mig know what I mean)....
Mia har också en blogg som man måste kolla in! Länken till bloggen är: kazakstanisnice.blogspot.com.


Jag har efter lång betänketid också bestämt vilken låt jag tycker personifierar Mia!


 "Dear Diary, Mood: Apathetic
My life is spiraling downward
I couldn't get enough money to go to the "Blood Red Romance & Suffocate Me Dry" concert.
It sucks because they play some of my favorite songs like, 'Stab My Heart Because I Love You' and 'Rip Apart My Soul' and of course 'Stabby, Rip, Stab, Stab'.
And it doesn't help that I couldn't get my hair to that flippy thing either.
Like that guy from that band can do. Somedays you know..."


I'm an Emo kid, Non-conforming as can be.
You'd me Non-conforming too if you looked just like me.
I have paint on my nails and makeup on my face,
I'm almost Emo enough to start shaving my legs.
Cause I feel real deep when I'm dressing in drag,
I call it freedom of expression, you'll just call me a fag.
Cause our dudes look like chicks, and our chicks look like dykes,
Cause Emo is one step below transvestite.


Stop my breathing and slit my throat,
I must be Emo.
I don't jump around when I go to shows,
I must be Emo.

(And it goes on...XD)


Eftersom jag inte haft tillfälle att ta bilder ihop med Mia så snodde jag en från hennes blogg (Hope you won't get mad).


XOXO
        

Kommentarer
Postat av: mia

HAHA! HUR skulle jag kunna bli mad när jag får ett inlägg dedikerat till mig? Skönt att jag har gjort ett relativt bra intryck på dig Antonio;)

Låten du har valt var ju ändå lite den första låten vi lyssnade på i princip! REMEMBAH?

2008-09-30 @ 21:25:15
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0