Monday!

Tjenare alla läsare!

Idag är det en ny vecka, med nya möjligheter och nya förhoppningar. Denna vecka så har jag intalat mig att vara extremt snäll (vilket jag är i vanliga fall också ^^´), vilket har gått sådär tycker jag. Idag hade jag historia, idrott, engelska och DANS! Jag vet inte varför, men jag mådde riktigt dåligt under engelskan och ville typ gå hem, men när jag väl kom till dansen så blev jag hyper igen! ;)

Tråkigt nog var Angela ( Våran lärare ) sjuk och vi körde på själva. Jag fick leka lärare, då jag visade en gammal koreografi jag fått göra. Det var riktigt kul och bra att jag fick öva på att vara lärare inför mitt "uppdrag", som jag hoppas ska ske... 

Jag blev återigen filmad av Kick och Stephanie från Creamycupcakes och när de har lagt upp den videon, kommer jag lägga upp den här med. Det är ännu en flumvideo, då jag inte orkat göra en riktig koreografi än. Jag har inte hittat rätt låt än, så det är lite svårt för min del om man inte känner sig tillräckligt kreativ på en låt man dansar till. Men det kommer förhoppningsvis snart!

XOXO
           /TheShaker

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0