Weekend, Second edition

Puh!.. Det var jobbigt att spela basket, har inte gjort det på länge, och jag är lite ringrostig...^^ Ja, som sagt skulle jag berätta om natten igår, Det var inte den bästa bäckängsfesten faktiskt och jag är lite arg på mig som inte hann köpa biljett i skolan och fick betala dubbelt så mycket! Som jag sa träffade jag allt möjligt gött folk och några som jag inte trodde skulle vara där heller...;) Musiken är något som alla klagade på faktiskt tror jag. Visst, man kan tycka om rock å punk, men sånt hör inte hemma på fest, då det ska vara mera dunkdunk och shakeshake. Vem vill höra "800 grader"(eller vad den nu heter) med Ebba Grön och liknande när man ska dansa, det blir mer hopp och sånt. Jag försökte faktiskt att shaka med de låtarna och det gick la sådär...

Men nog pratat om festen.

Idag så ska jag hem till Matilda, som är en väldigt trevlig prick, på inflyttningsfest typ. Det kommer säkert bli skitkul, men jag är lite arg över de dåliga bussförbindelserna som finns just nu. Man vill att fler människor ska åka buss och istället för att göra det billigare, så gör man det dyrare och skär ner på förbindelserna. riktigt illa enligt mig!

Jag är glad att jag har fritidskort just nu, för att annars skulle jag vara ruinerad! xD

Imorgon är det massor av plugg som gäller för min del i alla fall, Vi har en massa engelska, samhäll, svenska, historia, spanska å säkert något annat att göra! Jag tänkte lägga upp en nygammal film på mig imorgon. 

                    Vad det är, får ni se då! ;)

XOXO
       
/ TheShaker


Kommentarer
Postat av: Anonym

musiken var grym!



det är ju när musiken är bra som man dansar!

2008-09-14 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0