Måndagen den 6:e April!

Hey bitches!

Hur äre med alla denna måndag då?

Idag har jag varit hos tandregleringen och de har fixat med mina tänder. Jag också reda på att de kommer ta bort tandställningen den 8:de JUNI!!! Jag längtar verkligen till det datumet!

När jag sedan kom hem var tydligen Fredrik hos oss och han, min bror och Rickard gick och spelade basket. Efter en omgång, stack Rickard och resten av oss blev sedan utmanade på en basketmatch! Som vi förvånansvärt också vann!! Efter det har det inte hänt så mycket, men jag ska nog ut nu och drilla lite till... (KARRO! Jag är jätteduktig nu!!)

XOXO
          /TheShaker


P.S. Jag håller på att göra en film som kommer bli klar i dagarna...kolla in igen om ni har lust! ;) D.S.

P.S.2. Jag saknar Boo som är i Uppsala idag och ska åka till London imon! hoppas hon har kul och köper mig nåt fint...^^ D.S.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0