Makedonija part 5: Grafitti Style!

Hey bitches!



ig'ar var vi med v'a'nnerna p'a Pelenica (Pelenitsa) och hade det kul och dansa lite ORO (Makedonisk folkdans). Idag 'a'r det storhelg h'a'r i Makedonien och vi skulle egentligen 'aka till n'at st'a'llet och vara d'a'r men ist'a'llet sitter jag hemma med kusinerna och chillar. Man kan inte g'a n'anstans i Makedonien (eller 'o'vriga v'a'rlden f'o'r den delen heller) utan att m'o'ta p'a GRAFITTI! S'a d'a'rf'o'r ska jag nu l'a'gga upp lite bilder p'a makedonisk grafitti!


ENJOY! :
















XOXO
          /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Cristian

Tjena gubben. Det var ett tag sen. Tack för ditt goa inlägg.



Allt är bara bra med mig. Har jobbat mycket som vanligt men nu börjar det lugna ner sig i parken. Annars så händer inte så mycket. Festar, har festat lite på pride nu under veckan och nu har jag ledig ett par dagar till innan jobbet drar igång igen.



Vad händer hos dig? :)



Kram!

2009-08-04 @ 14:36:31
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0