Christmas eve...

Hey bitches!



Nu har jag äntligen varvat ner efter en dag fylld med stress, mat, godis, Kalle Anka och PRESENTER! Det har varit en mysig dag med släkten och nu chillar jag framför datan och lyssnar på musik. Ska nog leta upp en film hemma och se på den tror jag.



Plasmaboll med usb-kontakt



Nivea hudvårdspaket



Parfym - Diesel "Only The Brave"




Armband i silver



8-ball: Svarar på de tuffaste frågor^^




En present till mig själv: portabla högtalare för MP3 och mobil ;)




Jag frågade min senaste förtrogna 8-ball "If TheShaker can dance?". Då svarade den: "Who Knows". Vad är det för svar liksom??? Alla vet att jag kan dansa! ^^

(Jag frågar på engelska för att få ett så korrekt svar som möjligt, han kanske inte kan svenska så bra?....XD)


XOXO
      /TheShaker


P.S. Fick också en ask Paradis, men glömde ta bild på den D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0