God Jul! Present till er alla!

Hey bitches!


Vad gör man om man sover oregelbundet? Man gör en video! Jag hade egentligen inte tänkt att lägga upp detta då jag inte tyckte det var så bra gjort på min sida, men sen tänkte jag; det är ju jul, något borde jag ge till alla som tittar in på min blogg! Nästan hela sommaren var jag beroende av denna låten för att jag tyckte den var så bra! Jag dansar till den fortfarande då jag hör den och jag vet ännu inte varför jag tycker låten är så bra^^ Jag ser också på mitt hår och det är mycket finare än vad det är nu... har lust att färga om det igen. Kanske ska göra det till våren=)


Men med denna lilla video vill jag hälsa alla en God Jul och må alla ha en fin dag! <333


(OBS! Jag kan räkna! 1+1=11?...XD)


 



XOXO
       /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Martina

Min favorit, nu börjar det se bra ut:)

2009-12-24 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0