Googla TheShaker...

Så är min blogg första länken!


Hey bitches!


Jag vet inte varför jag gjorde det, men även om det låter egotrippat, så brukar jag googla mitt namn, men jag tänkte precis nyss att varför inte googla mitt alias? Det var en ganska rolig överraskning. Jag sitter nu vid datan, med ett glas julmust och en skål med chips och vill hitta nåt roligt att göra framför datorn. Helst vill jag spela något på datorn, men jag har inte så bra spel på datorn. Men jag tänkte faktiskt dela med mig av något. innan vi slutade skolan, så sa min kära vän Natalie att hon skulle använda några gamla bilder av mig och en annan kompis i sitt retoriktal. Det var ganska roligt att gräva bland gamla foton och återuppleva gamla minnen. Jag har ärligt talat få riktigt lyckliga minnen från min barndom och därför var det extra roligt att se bilder som visar dessa ögonblick. Jag tänkte nu visa dessa foton för att ni också skulle få se dessa.

Jag tycker faktiskt att jag är väldigt lik mig själv fortfarande. Vad tycker ni?





Lite otydlig, men det är jag som står upp









XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0