Mitt 100:de inlägg och BIG surprise!!

Hey bitches!

Detta inlägg är mitt 100:de och jag måste fira detta med en TÄVLING!! Men innan det vill jag tacka Kicki och Stephanie från Creamycupcakes, som fick mig att börja blogga. Puss på er slutty bitches! Sedan vill jag tacka alla som läst min blogg och därmed fått en förhoppningsvis trevlig stund!

Eftersom jag uppskattar kreativitet och dans, så vill jag att ni gör något valfritt inom, musik, bild, teater och dans! (Dans och teater ger extrapoäng för att de är mer krävande) som ni skickar till mig via mail. Jag kommer sedan lägga upp alla deltagande på bloggen och bestämma mig för en vinnare! Tävlingen kommer vara öppen i tre veckor ungefär och sedan bestämmer jag vem som vinner under följande vecka.

Vinnaren kommer vinna flera saker, men priserna är inte precis dyra eller så, men personlinga är de..^^ Det kommer finnas ett första, andra och tredje pris!
 
Vidare till THE BIG SURPRISE!

Jag gjorde det som en plojgrej, men nu är det så att jag ska vara med i Talang 2009!! Allt är klart idag och de ringde mig för några timmar sen. Det kommer bli skitkul att få göra det man tycker är kul och få visa upp det inför svenska folket! Hoppas de tycker om det jag gör!

Förhoppningsvis kommer mannen här nedan också tycka om det...XD


XOXO
          /TheShaker


P.S. Starta skapa!!! D.S.


Kommentarer
Postat av: steph&kiicki

NAW! <3 love u Attention WHORE!

Kyssas&smekar!

2009-02-19 @ 12:38:11
Postat av: määddi

hahaha, fasiken va roligt :D Ska ta och spana in det avsnittet du kommer vara med i!

2009-02-19 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0