Diet! Dag 2 och Sreken Bosik!

Hey bitches!


Det är dag två av min diet och jag kunde inte hålla mig ifrån maten och det är mammas fel. Det är Makedoniska julen idag och då ska man äta ett speciellt bröd med en peng i som ska bringa tur. I år var det min bror som fick det, för första gången på forever me..^^ Mamma tvingade i mig brödet och då kunde jag lika gärna äta salladen och de vita bönerna!! Som är så jävla gott!! För att gottgöra det, gjorde jag ett långt träningspass och känner mig ganska stolt såhär efteråt.

Jag har också ätit en jordgubbsshake till frukost, vilket är det äckligaste av de alla, om jag gör dieten igen nån gång, så ska jag absolut inte ta med den. Sedan blev det som igår en choklad- och mintshake till lunch och till middag blev det grönsakssoppa, som för övrigt är det godaste av allt jag ätit hittills! tur att jag valde några extra sådana..=)

Imorgon ska jag verkligen bara äta såndan mat och det är en speciell dag imon med. Vi börjar skolan!! Vilket är både kul och skrämmande. Är sååååååå efter i mina arbeten känns det som.

Men nu skiter vi i det och går vidare!

ses imon för ny uppdatering!

XOXO
         /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0