Michael Jackson?

Hey bitches!


Är fortfarande sjuk och det är bara skit! Orkar inte vara sjuk mer, men vad ska man göra? Snart ska jag gå och hitta nåt playstationspel att varva. Har ingen aning om vad jag har för spel, så jag får se. I morses var det lite roligt då jag skulle göra frukost. Mamma tvingade mig ha en kökshandduk över munnen för att jag inte skulle hosta eller andas på maten så att alla kunde äta... Det så ju lite roligt ut iaf;) Imorgon måste jag ta mig ut då jag ska åka till sjukhuset och göra en röntgen för tredje gången... Nåt fel måste det ju vara med mig...


TheShaker eller Michael Jackson?



XOXO
        /TheShaker

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

RIP

2009-06-26 @ 00:20:10
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0