Äntligen sommarlov!

Hey bitches!


Vet att jag inte har bloggat på hur länge som helst och det är tråkigt faktiskt... Har haft så mycket att göra på sistone att man glömmer av att göra vissa saker. Allt plugg är äntligen över och jag hoppas att jag inte glömt något! Imorgon är det DHS09 ( DreamHack Summer 2009 ) och jag ska blogga sönder om mina händelser så att jag kommer tillbaka på rätt flyt!

Nu kommer lite bilder av vad som hänt mig på sistone! ENJOY!




























Den fina bilden ovan får avsluta "bildspelet". Nu väntar jag på att Chesty ska ringa mig och bjuda med mig på krogen! HOPPAS!!!

XOXO
       /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Linna

Jag måste säga att jag tycker att din blog är så himla härlig! Riktigt fint grafiskt och härliga inlägg:) Vad är planerna inför sommaren nudå? Är det skola till hösten? Btw, titta filmen från min skola, rätt sjuk!

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Mågott

2009-06-13 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0