R.I.P. Michael Jackson!

Hey bitches!


Igår hade jag somnat vid soffan och vaknat igen vid ettiden. Jag går ner till datorn för att kolla in bloggen innan jag gick och lade mig i sängen. Det fanns en kommentar under mitt Michael Jackson- inlägg jag gjorde för någon dag sedan. Det stod bara "RIP" och jag förstod ingenting. Jag började söka i olika medier på nätet och jag hittade direkt information som sa att han dött efter en hjärtattack. Att en av världens största ikoner har dött bara sådär är chockande, trots att man själv inte känner honom. Idag ska jag lyssna på en massa gamla godingar och minnas. 50 år är väldigt ungt! 



XOXO
        /TheShaker 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Voi stackars kille, bara 50 år med en nya Elvis helt klart! R.i.p.

2009-06-27 @ 15:28:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Skickar lite sommarglädje* kraamar

2009-06-27 @ 15:41:50
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0