The day after yesterday

Hey bitches!



Nu är man hemma och nästan återställd från händelserna i dagarna. Med en öm hals och mätt mage sitter jag nu återigen framför datorn och degar. Funderar på att leta efter något jobb, trots att jag åker till Makedonien om typ tre veckor. Något måste ju finnas tycker man. Bilder från gårdagen utlovas ej, då jag inte tagit kort själv och att jag överdrivit poserna på många av korten som tagits^^


XOXO
        /TheShaker


P.S. I don´t know you, but I want you all the more for that. words fall trough me and always fool me and I can´t react. D.S.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Du är för go mate! :) Halo nästa?

2009-06-21 @ 00:47:42
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0