Bäckäng DÖDAR!

Hey bitches!

Efter att ha fått 5 ägg på mig kunde vi åter igen se vår kära skola Bäckäng som segrare! Arenakampen började dramatiskt med att Bäckäng nästan förlorade en match på straffar, men såklart så är våra elever bättre än så! Efter normalt "ägande" av alla andra gymnasium i Borås, vann Bäckäng över John Bauer med 3-1 om jag inte misstar mig!

Ikväll blir det rejält firande på Swing med mycket SHAKE! Har inte dansat på länge, så måste skaka av mig nu!

lite bilder av dagen kommer imorgon! Nu är det lite förfest som gäller!!


XOXO
            /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, det där var väl inte så snällt sagt..:? "Du må vara en besserwisser men inte intelligent?"

2009-05-21 @ 00:16:49
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, okej, om du säger det så... :) (Gråter en flod men skrattar ändå) :P

2009-05-21 @ 08:35:11
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0