Dålig kväll för Eurovision!

Hey bitches!

Hemma var det riktigt dåligt att se på TV:n som dampa sönder under hela kvällen och det blev suddigt och ljudet försvann under flera tillfällen, men med det lilla tåladmod som jag har, så kollade jag ändå på hela programmet. Jag kan inte säga något annat än att i kvällens startfält var Malena Ernman klart bäst! Jag är så glad att hon gick vidare och önskar henne ett stort lycka till på lördag! Jag tyckte faktiskt mer eller mindre om alla bidrag som gick vidare ikväll och man märker på de bidrag som gått vidare att Eurovision börjar bli mer seriöst och det är något jag blir riktigt glad över!

LÄNGTAR TILLS PÅ TORSDAG!



XOXO
          
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0