Ett till steg in i vuxenlivet

Hey bitches!

Idag fick alla hemma (förutom Alex) våra röstkort från valmyndigheten för Europaparlamentsvalet och det första jag tänkte på var att jag är vuxen nu. Man ska göra beslut några gånger vart 4:de eller 5:e år som kommer påverka ens och alla svenska medborgarges framtid likaså. Det är val 7 juni och jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska rösta på. Bäckäng är en väldigt bra skola som bjuder in kandidaterna till Europaparlamentet! Då får man mer info och en större förståelse! Det gör det lättare för en att välja. Något som borde uppmärksammas är att alla borde rösta! Även om man röstar blankt, så är det ändå en röst! Om man inte deltar, tycker jag personligen att man inte ska klaga på vad partier gör, för att man har inte varit delaktig och sagt vad man själv tycker!



XOXO
           /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0