HappyHappy + music<3

Hey bitches!


Va glad jag blir när jag så min statistikmätare skjuta i höjden, visserligen var det bara med 15 pers, men ändå! Mer människor börjar kolla in min blogg, vilket jag tycker är roligt!

Jag har under dagen nästan bara suttit på min rumpa och spelat spel på Unibet! Tjänade ihop en 10 spänn! ;) Sedan spelade jag ett spel på miniclip.com som heter Bionic Bugz! Första gången jag spelade det, så kom jag på 13:de plats! Glad man blir över det!

Bildbevis!


Sedan blev jag gladare då jag upptäckte på minibellini.blogg.se att man kan ha en musikspelare på sin blogg! Såklart måste alla läsare få höra på vad jag tycker om och jag vill gärna ha tips på bra låtar! Så fort jag får låtar av ichris.blogg.se, så kommer de hamna på min playlist! Med hjälp av designadinblogg.se, så fixade det sig. Mycket reklamering här, men det är dem värda!


XOXO
          /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

visst är musikspelaren bra! den är super! älskar den :P haha

2009-05-22 @ 20:51:39
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0