I did a Britney!

Hey bitches!


Jag ville klippa mig och jag bad mamma ta lite på sidorna. Hon klipper bort typ två centimeter av min lugg som jag sa till henne 1000 gånger att låta bli  och jag blev üüüber arg och deprimerad. Jag bestämde mig då när mamma tog en liten kaffepaus för att klippa mig själv. Det ledde till att jag fick nästan en stor kal fläck.

Jag var så besviken och chockad över vad jag gjorde, så jag gick till mamma, som såklart sa att jag var dum i huvudet. Men hon hade förstört håret först, så det skulle inte bli bättre precis. Mamma fick jämna till sidorna så gott hon kunde och hon lämnade ganska mycket där bak. Nu ser det ut som om jag har en Mawhawk och en hockyfrilla ihop! Jag känner mig fulare än någonsin!! Och det är svårt för mig att göra det!


Nästan såhär kände jag mig!




XOXO
          / Britney bitch! I mean TheShaker...

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, hade någon tagit från det undre lagret på min choklad så hade jag smiskat dem med handen som en liten jobbig satmara :) Skämt åsido! :)



Merci är klass. Aladdin-choklad är GRYMT old-fashion. Haha :)

2009-05-17 @ 23:02:15
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha :) Så glufsigt av oss! :)



Usch, näe var trött man är - man kanske ska börja tänka på refrängen snart? :)

2009-05-17 @ 23:21:33
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0