Souvenir frukost! + diet

Hey bitches!


Igår åt jag upp min souvenir som var världens gulligaste kalles kaviarförpackning som jag köpte i Stockholm innan vi åkte hem. När jag fick veta att sådana också såldes här, blev det inte lika speciellt, men jag har aldrig sett sådana här i Borås. Idag har jag börjat åter igen med en diet. Jag ska dricka sådana påsar igen, men nu är det från Allevo och från Modifast. Modifast chokladdryck är inte lika god som Cambridge -metodens, jag lider nästan ;).

Men om man vill vara fin, så får man lida pin!




Uppäten Kaviar!


Nu ska jag försöka plugga lite! ( Men det kommer förmodligen bli lite Track Mania istället...)



XOXO
           /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0