Kan det bli värre?

Hey bitches!



Igår var jag värsta igång! Jag var i skolan och gjorde typ muntligt prov, efter det hade vi utvecklingssamtal och sökningsinformation till vårt projektarbete. Efter det virrade jag mig runt på stan med Boo<3 och jag hittade en jacka, en t-shirt och ett par jeans (som jag fick uppklippta till igår, köpta i onsdags). I förrigår hade jag även beställt glasögon, och nu känns det som att det är en ny Shaker som äntrar scenen! Va glad man blir av Shopping! Efter det bestämde jag mig för att simma ett par längder, men gjorde inte mer än tjugo för att jag började krampa. Jag bastade resten av tiden och efter det bar det av till Laserdome där jag kom etta och tvåa! Liite glad man blir!

Något tragiskt dock, (finns ju alltid det) var när jag hoppade av bussen påvägen hem och jag såg en gubbe/tant?? som låg helt stilla på marken och jämte henne fanns en tom rullstol. jämte henne fanns det en massa folk som sa att ambulans var påväg å dylikt. Jag blev skitskrämd och chockad resten av kvällen. Hoppas att människan mår bra!

Idag hände något som är nästan värre! Min kära mor skulle färga håret på mig och nu ser det helt röd/grönt/brunt ut med svart utväxt!!!!!!! Det första jag gör imon är att springa till ICA och köpa hårfärg!


Nu ska jag dra och spela lite CS; Blev så sugen från att spela Laserdome!



XOXO
       /TheShaker


P.S. Sorry, inga bilder... I know, it SUXX! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0