Ångbastu + Jimmy Choo för H&M = Happy Me!

Hey bitches!



Eftersom vi i min klass och några andra klasser inte läser idrott och hälsa B, så har vi fått gratis simkort på stadsparksbadet av skolan! Jag har badat både igår och idag och det blir nog ett dopp imorgon. Jag känner mig redan mer hälsosam faktiskt! Har behövt att träna, då jag inte dansar lika mycket som tidigare. och det är skitskönt att sitta i ångbastun som de har där. Det bästa med det är att det är en gemensam bastu!

Nu när jag kom hem kollade jag mig mail och såg ett nyhetsbrev från Kingmagazine.se. Där stod de att Jimmy Choo har samarbetat med H&M och de har en Killkollektion med!!! Dock till min besvikelse är allt för dyrt för mig, men jag ska ändå visa mina favoriter från kollektionen:



Skinnjacka i kalvskinn: 2495:-



Boots 1500:-


V-ringad kashmirtröja 800:-

Mockaslips 400:-

Jeans 600:-


Skitsnyggt! Ett jävligt bra samarbete. Trist att jag själv inte har råd att köpa dem. Ska åtminstone prova dem i affärerna och sucka stort...



XOXO
       /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Din syster

Jag kan bjuda dig på byxorna om du vill :)

2009-09-23 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0