Back on the big screen!

Hey bitches!


Idag ringde de tillbaka från produktionsbolaget och..... JAG ÄR MED!!!! Jag kommer vara i din TV någon gång under våren 2011!!! Fan va roligt det kommer bli. Det känns som att man ska förbereda sig på något sätt, vet inte riktigt hur, men jag ska försöka träna lite och tappa några kilon, göra mig smidigare eller nåt :P

Förutom jobbet åt jag och BoobooEEST, fan va gott det var! Efter det träffade vi Ashna, Razaw och Edona och fikade. Det var riktigt roligt att snacka om gamla minnen och mysa lite i vintermörket! Det är ju inte ofta man får träffa personer från gymnasiet, så man tar ju varje chans man får! Och nu sitter jag här och funderar att se på någon serie, vad vet jag inte, men nåt får det ju bli.



XOXO
   /TheShaker


P.S. GLÖM INTE TÄVLINGEN! KLICKA HÄR FÖR ATT VARA MED! D.S.


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Sv: Okej.. Ja då vet jag inte om vi har träffats hehe.. Jo jag har gjort lite tv grejjer. Kanske därifrån då :)



Ha en fin onsdagskväll!

2010-12-15 @ 17:58:49
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
Postat av: josefine

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, in och kika om det var du! :)

2010-12-15 @ 22:53:20
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okeej :)



Har din familj några speciella jultraditioner?

2010-12-15 @ 23:24:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sanna

Vilket program ska du vara med i? :)

2010-12-19 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0