Helt slut!

Hey bitches!

Efter en arbetsdag som kände väldigt lång(!!!) så är jag äntligen hemma. Det som dryga ut det hela var att mamma och mormor skulle handla, så jag kunde åka med dem hem. Vad jag inte visste var att de inte ens hade börjat handla.... Drygt som fan, så gick jag och åt på McDonalds ;) Gott! Och tack så mycket Lisa! ^^ När jag hade svullat klart, så hade de fortfarande inte blivit klara på Willys... Och när vi väl var klara där, så skulle vi till City! När vi tog oss ut därifrån så såg jag helt ärligt dubbelt... Mina ögon sved av trötthet. 

Nu är jag hemma iaf och kan slappna av!


Dock drömmer man att var någon annanstans än här. Kanske man vill vara i bilden nedan?

 


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0