H&M<3

Hey bitches!


Idag har jag faktiskt varit igång hela dagen, från att ha stressat till jobbet, jobbat, sedan gått på stan och kollat julklappar till att simma 1½ km och till slut träffa Ida, Jessica och Martina på lite fika! Det var länge sen jag träffade dem, speciellt Jessica och Martina, så det är extra roligt! Det är vid sådana tillfällen jag verkligen saknar skolan :(

Men som rubriken säger, så har jag köpt lite godsaker på H&M^^ Kolla nedan på mina snygga grejer! :D









Förstår inte varför den blev skarpare i bakgrunden?


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Jeaff

det blev skarpare i bakgrunden för att fokusen satte sig där!:)



om du håller in knappen när du tar kort (halvt) inte lika hårt som när du tar kort(detta gör du precis innan du tar kort) så ska kameran visa vart fokusen sätter sig :)



btw, skit snygg t-shirt!

2010-12-10 @ 04:14:34
URL: http://jenfromtheblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0