Klippt håret!

Hey bitches!


Idag har jag gjort lite saker i alla fall! Jag har simmat nästan en kilometer (Mitt ben börja krampa, så jag gick igenom badhuset som en invalid) Jag har gått och klippt mig, vilket var long over due! Efter klippningen gick jag runt i knalle och letade julklappar, har inte någon aning vad jag ska köpa fan! Jag träffade även min min kära Sticky Fingers som bjöd in mig på julbord! Mysigt värre :)

Min kära Kicki ville även att jag skulle lägga upp bilder på frisyren här på bloggen, så var så god! :










Bjuder på mitt fugly face med. Måste dock raka mig ikväll!!!



XOXO
  
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: kicki

Raaww* så jävla snygg frisyr!!

2010-12-12 @ 19:15:15
Postat av: kicki

Raaww* så jävla snygg frisyr!!

2010-12-12 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0