ShakeShakeShake

Hey bitches!


Något som jag verkligen kände att jag saknade var att dansa! Jag har inte gjort det på jättelänge, så jag satte på musik och shaka sönder :D Jag satte även på låtar som jag kan koreografierna till och tränade på det ett tag. Det var verkligen skönt att skaka av sig, jag blev väldigt lös i kroppen, jag som känt mig så stel på sistone också, så det var en liten lättnad där :)


Tänkte dela med er av skitgamla videos min kära Kicki lagt upp på deras gamla blogg! Thank god att hon med Steph startat en ny blogg! :) Längtar till de börja skriva på den!









OMG!!! Jag hade helt glömt av denna!!! HAHAHAHA! XD

Fashion United<3




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööt du är!!<3

2010-12-20 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0