Söndag

Hey bitches!

Det är en rätt så händelserik dag, då jag har jobbat som vikarie på simningen. Det var ju avslutning med, så en massa lek var ju en självklarhet. Dock är det inte så kul när tre barn klänger sig på en och ett fjärde försöker trycka ner huvudet under vattnet...

När jag kom hem fick jag ordentligt med huvudvärk, så jag har knaprat tabletter hela dagen. Under eftermiddagen kom min syster hit och hon gjorde pannkakor ihop med min mormor precis. GOTT! Nu sitter jag här med en strepsils i munnen för att jag nyser så mycket och när jag nyser, så får jag riktigt ont i halsen med, så nu lindras det lite.

Vad har ni för er ikväll då?



My hero<3


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0