TheShaker 2010 Januari - Juni

Hey bitches!


Snart är ett nytt år här, så det jag tänkte göra då är att summera upp min blogg 2010!


Januari:

Denna låten lyssnades mycket på! xD




Jag var en av deltagarna på LBS-LIVE. Ett BigBrother liknande program som sändes via nätet från LBS i Borås.






Februari:

Jag var med Josefin i Kinnarumma och red på Coster!



Det var i februari jag började köpa saker från Tradera



Och jag har bloggat om att jag varit väldigt ledsen som bilden nedan xD



Mars:

Jag lade upp en väldigt rolig video...



Jag har även varit lekt leksakskirurg...



...Och haft en riktigt mysig filmkväll med dessa tjejer...

 

...Och varit på brännan med dessa...



Ett inte så roligt ögonblick var när jag var med i denna tävligen och förstörde hela Facebook för mig...





April:

Jag åker iväg till Varberg med Ida, Amanda och Birta



Någon konstig jävel försöker gömma sig bakom ett skåp i skolan xD



Åt även lite tröstmat här..



Maj:

Jag var med i BT för mina designerskillz :P



Och tack vare Lisa och Elin började jag designa fler saker



När skolan snart var slut, så började jag tänka på den gamla goda tiden...



Juni:

Jag var på bal med Mikaela!




Jag tog studenten och vissa var såhär glada...



Jag var även kattvakt åt dessa små saker med sylvassa klor..

¨


Dreamhack Summer 2010 får vi inte glömma heller!





Resterande halvår kommer efter att jag duschat och rakat mig!


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0