It´s all about the money...

Hey bitches!


Det är början av månaden och jag känner redan nu hur mina pengar börjar försvinna! Detta är hemskt! Födelsedagar och fester man bara måste gå på är orsaken till detta. Och på toppen av detta, så finns det riktigt bra filmer man vill se på bio. "New Moon", "2012", "Har du hört om paret Morgans?" m.m. Man får nästan lust att ladda ner filmer igen, Vilket jag slutade med direkt sedan Ipred gick igenom =( Det är verkligen synd. Men jag får bli på bättre humör! Imorgon ska jag och Kristian ha en gemensam födelsedagsfest! Vi fyller år på måndag, men man kan ju inte festa då. Så det blir fullt ös imorgon!!!!!!


RANDOM BILD^^





XOXO
      
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0