Orka liksom...

Hey btiches!


Jag brukar kolla in andra bloggare för att se vad de har för sig och för att det är roligt att kolla andras bloggar, men jag undrar verkligen varför vissa bloggare som Kissie, Dessie, Kenza m.m. som uppdaterar sina bloggar flera dagar där de inte säger något egentligen. Varför ska man blogga när man inte har något att säga egentligen?

Det är väldigt konstigt tycker jag. Jag har inget emot dessa personer, men det är ju ganska irriterande tycker jag.


Randon bild (faktiskt)

Jag har hört många som gjort detta. Skrivit in sitt namn på google bilder och tagit första bild som visas. Till min förvåning var det jag själv som figurerade på bilden. Det var taget när jag var modell på treorna modevisning! Skumt! ^^





XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0