Osocial?

Hey bitches!



Jag får förfrågan: "Ska du inte hänga med till bränneriet på fredag?"

Jag: "jag tror inte det"



Sen när blev jag så tråkig och osocial? Det funderar jag på, men kan inte komma på varför...Jag måste börja ändra på detta, men först måste jag nog vända på min studstatus. Jag ligger efter en del, men det är inte allt för mycket. Jag borde kunna jobba ikapp, men jag frågar mig själv varför jag skulle göra det och gör något annat istället. Det får bli skärpning på mig. Men jag undrar hur dock...:S


XOXO
      /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Lollo

du är inte osocial och du ska ju jobba på lördag, eller huuuur! :) Vi ses då!

2010-01-21 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0