Rea+50%=Crazy!

Hey bitches



GUUUUUUUD VA JAG ÄLSKAR REA!  Idag var jag och bytte tillbaka min skjorta och tröja som jag fick av mamma och Ulf. Lämnade tillbaka tröjan, men tog en större storlek på skjortan, men det fanns inte i samma färg och nu hemma ångrar jag att jag tog den. Ska lämna tillbaka den hemma. Jag gick till Kappahl, där yours truly har mobilrabatt, så jag fick halva reapriset! Jag införskaffade två par jeans och två toppar till mamma! Jag är snäll mot mor min=). Det är ganska kul att se att affärer som kappahl börjar få mer ungdomliga kläder.

Just nu sitter jag och äter godis från gratisgodis och ska börja skriva klart ett arbete i religion!




Jag: Eightball, kommer jag hinna klart med allt plugg?

Eightball: My sources says no...


XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0